Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir saņēmis sūdzības par AS “Pasažieru vilciens” vilcieniem Vivi. Cilvēki ir neapmierināti, jo viņiem jāmaksā sods, ja biļeti nav reģistrējuši vilcienā. Likums saka, ka biļete ir derīga tikai tad, ja tā ir reģistrēta.

PTAC iesaka: vilcienā reģistrējiet biļeti, pietuvinot kvadrātkodu reģistratoram.

  • Nekratiet biļeti un nemainiet attālumu.
  • Pērciet biļeti vismaz 5 minūtes pirms brauciena.
  • Ja nevarat reģistrēt biļeti tehnisku problēmu dēļ, to var izdarīt pie konduktora.

Ekonomikas ministrs V.Valainis saka, ka biļešu reģistrācija maina pasažieru ieradumus. Cilvēki jāinformē par biļešu reģistrācijas nepieciešamību un jānodrošina viegli lietojami risinājumi.

PTAC direktore Zaiga Liepiņa aicina dot cilvēkiem vienkāršus padomus, kā reģistrēt biļeti. Kamēr cilvēki pierod, viņa iesaka būt iecietīgiem ar sodiem. Viņa arī aicina pasažierus iepazīties ar informāciju un laikus iegādāties biļetes. Ja cilvēks domā, ka sods ir nepamatots, viņš var vērsties pie Vivi 3 mēnešu laikā pēc notikuma.

Vairāk informācijas par biļešu reģistrēšanu var atrast Vivi mājaslapā. Informāciju par dzelzceļa pasažieru tiesībām var atrast ATD mājaslapā.

Saistītas tēmas

Jaunumi