Jaunumi Padomi Tūrisms

Auto nomas pakalpojumi ir ērts risinājums situācijās, kad nepieciešams transportlīdzeklis, bet pašam savs auto nav pieejams. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) atgādina, ka, lai šī pieredze būtu pozitīva un pārdomāta, būtiski ir pievērst uzmanību vairākām niansēm.

  1. Izpēti pieejamo informāciju par pakalpojuma sniedzēju, tajā skaitā atsauksmes no citiem patērētājiem.
  2. Iepazīsties ar līguma saturu. Neparaksti līgumu, to iepriekš rūpīgi neizlasot! Vērtē katru punktu un pārliecinies, ka saproti tā nozīmi un arī iespējamās sekas. Paraksti līgumu tikai tad, ja piekrīti visiem nosacījumiem.
  3. Mazini pašriskus. Nomas laikā klients ir atbildīgs par transportlīdzekli. Negadījumu, auto bojājumu vai zādzības gadījumā var rasties būtiski izdevumi. Lai mazinātu riskus, apsver iespēju papildus izvēlēties apdrošināšanas pakalpojumu.
  4. Pārliecinies, kāda maksājuma karte (kredītkarte vai debetkarte) nepieciešama pie auto saņemšanas.
  5. Fiksē auto stāvokli pirms lietošanas. Pirms paraksti auto pieņemšanas aktu, pārbaudi tā vizuālo un tehnisko stāvokli. Ja pamani bojājumus – nofotografē tos, informē atbildīgo nomas darbinieku un lūdz tos atzīmēt aktā.
  6. Brauc atbildīgi un ievēro noteikumus. Brauc ar nomas auto tā, kā brauktu ar savējo. Nepārkāp ceļu satiksmes noteikumus, uzturi auto tīru un atgriez to tādā pašā stāvoklī, kādā to saņēmi.
  7. Kad pienācis laiks auto atgriezt, rūpīgi pārbaudi tā stāvokli. Ja lietošanas laikā radušies bojājumi, tie jāfiksē auto nodošanas aktā. Akts kopā ar līgumu nosaka, kādas izmaksas būs jāsedz, ja būs pārkāpts kāds līguma punkts.

Svarīgi! Plānojot auto nomu, izvērtē ne tikai līguma noteikumus, bet arī iespējamos papildu izdevumus. Atbildīga rīcība palīdzēs izvairīties no nepatīkamiem pārsteigumiem un neplānotiem tēriņiem.

Vairāk informācijas, ar kuru vērts iepazīties pirms auto nomāšanas, lasi šeit.

Baneris - PTAC padomi patērētājiem - Auto noma