No 2025. gada 1. augusta spēkā stāsies Alkoholisko dzērienu aprites likuma grozījumi, kas noteiks būtiskus ierobežojumus alkoholisko dzērienu reklāmai. Ierobežojumu mērķis - mazināt alkoholisko dzērienu patēriņu un ierobežot reklāmas ietekmi uz pircējiem. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir sagatavojis INFORMATĪVU MATERIĀLU par PTAC kompetencē esošajām tēmām. Materiālā ietvertas arī atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, kas tiks papildinātas un aktualizētas. Galvenās izmaiņas:…
No 2025. gada 1. augusta spēkā stāsies Alkoholisko dzērienu aprites likuma grozījumi, kas noteiks būtiskus ierobežojumus alkoholisko dzērienu reklāmai. Ierobežojumu mērķis - mazināt alkoholisko dzērienu patēriņu un ierobežot reklāmas ietekmi uz pircējiem. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir sagatavojis INFORMATĪVU MATERIĀLU par PTAC kompetencē esošajām tēmām. Materiālā ietvertas arī atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, kas tiks papildinātas un aktualizētas. Galvenās izmaiņas: Cenu un atlaižu reklāma būs atļauta tikai ražotāja telpās. Alkoholisko dzērienu cenu un atlaižu reklāmu turpmāk drīkstēs izvietot tikai ražotāja tirdzniecības vietās (piemēram, vīna darītavās, alus brūžos). Visās citās mazumtirdzniecības vietās –…