Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) redzeslokā ir nonākusi informācija un esam uzsākuši izvērtēt situāciju saistībā ar SIA “Lidl Latvija” (Lidl) paziņojumu par likumiskās garantijas noteikumu maiņu. Lidl no decembra ir ieviesis jaunu elektrotehnikas nodošanas kārtību likumiskās garantijas laikā – ja elektroprece ir ar defektu un tās vērtība nepārsniedz 15 eiro, naudas atgriešanu vai preces maiņu var veikt uzreiz veikalā, bet, ja elektropreces vērtība pārsniedz 15 eiro, tad jāvēršas…
Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) redzeslokā ir nonākusi informācija un esam uzsākuši izvērtēt situāciju saistībā ar SIA “Lidl Latvija” (Lidl) paziņojumu par likumiskās garantijas noteikumu maiņu. Lidl no decembra ir ieviesis jaunu elektrotehnikas nodošanas kārtību likumiskās garantijas laikā – ja elektroprece ir ar defektu un tās vērtība nepārsniedz 15 eiro, naudas atgriešanu vai preces maiņu var veikt uzreiz veikalā, bet, ja elektropreces vērtība pārsniedz 15 eiro, tad jāvēršas pie oficiālajiem servisa pārstāvjiem (kontaktinformācija ir norādīta preces lietošanas instrukcijā) vai Lidl klientu servisā. Jaunieviestais nosacījums ir pretrunā Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktajam. PTAC atgādina, ka: Atbildība par…