Līdz 2020. gada 6. decembrim pārtraukta PTAC klientu apkalpošana klātienē

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (turpmāk - PTAC) no šī gada 9. novembra līdz 2020. gada 6. decembrim  visā Latvijā pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē.


Tas nozīmē, ka, sākot no šī gada 9. novembra līdz 2020. gada 6. decembrim, PTAC nesniegs klātienes pakalpojumus, tai skaitā konsultācijas un iesniegumu pieņemšanu, ne PTAC centrālajā birojā Rīgā, Brīvības ielā 55, ne Daugavpils reģionālajā pārvaldē Daugavpilī, Rīgas ielā 54, 401.kab.  

Lūdzam iesniegt iesniegumu elektroniski 

portālā www.latvija.lv vai parakstītu ar drošu elektronisko parakstu uz e-pasta adresi pasts@ptac.gov.lv, vai arī sūtīt pa pastu uz adresi: Rīgā, Brīvības ielā 55, LV - 1010.

Lai saņemtu konsultāciju, 

aicinām zvanīt uz konsultāciju tālruni 65452554, uzdot savu jautājumu rakstiski PTAC mājaslapā http://ptac.gov.lv/lv/content/kontakti vai sūtīt savus jautājumus uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv.