1. Pārbaudiet pakalpojuma sniedzēja likumību un reģistrāciju Pārliecinieties, ka pakalpojuma sniedzējs ir reģistrēts un darbojas legāli. Meklējiet informāciju par uzņēmuma nosaukumu, reģistrācijas numuru, adresi un saziņas iespējām! Ja pakalpojuma sniegšanai nepieciešama speciāla izglītība, reģistrācija vai licence, pārliecinieties, ka pakalpojuma sniedzējam tāda ir.
2. Pieprasiet skaidru informāciju par pakalpojumu Pirms pakalpojuma saņemšanas noskaidrojiet, kādi pakalpojumi tiek piedāvāti, kāda ir to cena, kādi ir iespējamie riski (piemēram, infekcijas, alerģiskas reakcijas) un kādi materiāli vai iekārtas tiks izmantotas. Jautājiet par pakalpojuma sniedzēja pieredzi un kvalifikāciju!
3. Izvērtējiet reklāmas un solījumus kritiski Esiet piesardzīgi pret pārspīlētiem solījumiem un maldinošām reklāmām. Ja reklāmā tiek solīti “brīnumrezultāti” vai tiek izmantoti medicīniski termini bez pamatojuma, izvērtējiet šādu informāciju īpaši rūpīgi! Pārliecinieties, ka reklāmā norādītā informācija ir patiesa un pārbaudāma.
4. Pieprasiet darījumu apliecinošu dokumentu Vienmēr pieprasiet čeku vai kvīti par saņemto pakalpojumu! Tas būs nepieciešams, ja radīsies strīds vai vēlēsities iesniegt sūdzību. 5. Izvērtējiet higiēnas un drošuma prasību ievērošanu Novērtējiet, vai salonā tiek ievērotas higiēnas prasības: tīrība, dezinfekcija, vienreizlietojamie materiāli. Ja rodas šaubas par drošumu vai tiek novēroti pārkāpumi, labāk izvēlieties citu pakalpojuma sniedzēju!