Naudas atmaksa
Jūs varat izbeigt līgumu un saņemt atmaksu, ja komersants nepiegādāja digitālo saturu un pakalpojumu vai nepiegādāja digitālo saturu un pakalpojumu ne sākotnēji solītajā, ne vēlāk noteiktajā piegādes datumā.
Jūs varat lūgt komersantam atmaksu vai cenas samazinājumu, ja pakalpojuma problēma ir nozīmīga. Jūs varat to darīt arī tad, ja:
- komersants nepiegādāja vai nevar piegādāt to, ko jūs pasūtījāt;
- komersants nevar atrisināt problēmu saprātīgā laikā;
- komersants nevar atrisināt problēmu, neradot jums neērtības;
- tā pati vai cita problēma atkārtojas, neskatoties uz komersanta mēģinājumiem to novērst;
- komersants saka, ka problēmas risināšana ir pārāk dārga;
- jums nav pārliecības, ka komersants var atrisināt jūsu problēmu.
Informējiet komersantu rakstveidā par to, ka jūs atceļat savu pasūtījumu vai laužat līgumu. Līguma atcelšanas vai laušanas gadījumā:
- jums jāatdod atpakaļ uz komersanta rēķina un bez kavēšanās jebkuras preces vai priekšmeti, ko tas jums nodrošināja pakalpojuma saņemšanai;
- jūs nedrīkstat izmantot digitālo saturu/pakalpojumu, ja jūs atceļat līgumu.
Par laiku, kad tas nesniedza digitālo saturu/pakalpojumu, par kuru jūs vienojāties, komersantam:
- 14 dienu laikā jāatmaksā jums visa summa, kas jums pienākas;
- jāizmanto tā pati maksājuma metode, kuru jūs izmantojāt, lai iegādātos digitālo saturu/pakalpojumu, ja vien jūs nevienojāties citādi.
Komersantam ir jāatceļ jebkurš sekundārais pakalpojums, kuru jūs pasūtījāt kopā ar galveno digitālo saturu/pakalpojumu – piemēram, jums ir straumēšanas pakalpojums, un jūs pasūtījāt arī augstas izšķirtspējas straumēšanu kā atsevišķu pasūtījumu.
Cenas samazinājums
Informējiet komersantus rakstveidā, ka jūs vēlaties cenas samazinājumu. Jums un komersantam vajadzētu vienoties par atbilstošu cenas samazinājumu.
Patērētāju tiesību aizsardzības likums nosaka, ka cenas samazinājums būs starpība starp cenu, par kuru jūs vienojāties, un digitālā satura/pakalpojuma samazināto vērtību problēmas dēļ. Cenas samazinājums jāpiemēro laikposmam, kurā digitālais saturs vai digitālais pakalpojums nebija atbilstošs līgumam.
Ja jūs samaksājāt avansā, komersantam ir jāatmaksā jums pārmaksātā cenas starpība. Komersantam:
- jāatmaksā jums nauda 14 dienu laikā;
- jāizmanto tā pati maksājuma metode, kuru jūs izmantojāt, lai iegādātos digitālo saturu/pakalpojumu, ja vien jūs nevienojāties citādi;
- nav atļauts iekasēt no jums papildu maksu.