Nākotnes attīstības virzieni un 2025. gada prioritātes  

  1. Digitālo risinājumu attīstīšana patērētāju informēšanai un tirgus uzraudzībai 
    • Stiprināt digitālo uzraudzības metožu izmantošanu. 
    • Nodrošināt ērtu un efektīvu patērētāju sūdzību iesniegšanu tiešsaistē. 
    • Pilnveidot iestādes iekšējo informācijas sistēmu "Uzraugs", stiprinot datu analītiku un nodrošinātu datos balstītu uzraudzību (risku vadību), kā arī izveidot pašapkalpošanās portālu bīstamo iekārtu valdītājiem un inspicēšanas iestādēm.  
  2. Preču un pakalpojumu drošuma uzraudzības uzlabošana 
    • Pastiprināt preču atbilstību uzraudzību e-komercijas platformās, īpaši Temu, Shein un AliExpress.  
    • Atvērt un uzturēt jauno Bīstamo iekārtu reģistru, nodrošinot piekļuvi inspicēšanas institūcijām un bīstamo iekārtu valdītājiem.  
    • Izstrādāt priekšlikumus birokrātiskā sloga mazināšanai metroloģijas un gāzes balonu aprites jomās.  
    • Stiprināt regulējumu un uzraudzību koplietošanas transportlīdzekļu pakalpojumiem, un izveidot labo praksi autostāvvietu pakalpojumu jomā.  
  3. Patērētāju un komersantu izpratnes veicināšana (informēšana) par prioritārām un aktuālām jomām:
    • bērniem drošām precēm un pakalpojumiem,  
    • digitālās vides drošību,  
    • drošiem pirkumiem tiešsaistē,  
    • liftu un eskalatoru uzturēšanu un lietošana, 
    • influenceru marketingu. 
  4. ES tiesību aktu ieviešana un īstenošanas uzraudzība
    • Nodrošināt Piekļūstamības akta, Regulas par ekodizaina prasībām ilgtspējīgiem produktiem, Bateriju regulas, Būvizstrādājumu regulas, Patērētāju kreditēšanas direktīvas (CCD2) un Remontējamības direktīvas prasību ieviešanu, uzraudzību un informēšanu.  
    • Kā koordinatoram turpināt Digitālo pakalpojumu akta ieviešanu.