Reklāmai jāatbilst vispārīgajiem un konkrētās nozares noteikumiem. Galvenais likums, kas nosaka prasības reklāmām, ir Reklāmas likums.
Reklāmas devējs (piemēram, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs) atbild par reklāmas saturu.
Reklāmas izplatītājs (piemēram, mediji, interneta portāli) atbild, ja izplata reklāmu, par kuras neatbilstību viņš zina vai vajadzēja zināt.
Reklāmas izgatavotājs (piemēram, reklāmas aģentūra) drīkst būt radošs, ja reklāma atbilst likumam un līgumam ar reklāmas devēju.
Reklāmā atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas.
Reklāmai jābūt:
- Patiesai un skaidrai – tajā nedrīkst maldināt cilvēkus.
- Viegli saprotamai – reklāmā izmantotā informācija nedrīkst būt pārprotama vai slēpta.
- Precīzai un pārbaudāmai – cenas, atlaides un nosacījumi jānorāda pareizi.
- Atbildīgai, ja tā domāta bērniem – tajā nedrīkst mudināt bērnus pirkt vai pierunāt vecākus.