Ja pēc jūsu pasūtījuma izgatavotai vai uzlabotai lietai atklājāt neatbilstību, vērsieties pie pakalpojuma sniedzēja.
Ja jums ir problēma ar pakalpojumu, jums vispirms ir jāvēršas pie pakalpojuma sniedzēja un jāizskaidro, kāda ir problēma vai ai kādi ir pakalpojuma trūkumi. Lielāko daļu problēmu pakalpojuma sniedzējs var ātri un vienkārši atrisināt.
Jums ir jārīkojas nekavējoties un jāinformē pakalpojuma sniedzējs, kad atklājat problēmu.
Ja nesaņemat pakalpojumu termiņā, sazinieties ar pakalpojuma sniedzēju, lai noskaidrotu kavēšanās iemeslu un vienojieties par pakalpojuma sniegšanu papildu termiņā.
Ja pakalpojuma sniedzējs atsakās sniegt pakalpojumu, tam bez pamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā ir jāatmaksā jums visa samaksātā nauda.
Jūs varat lauzt līgumu vai atcelt pasūtījumu, bet tas jādara saskaņā ar noslēgta līguma nosacījumiem. Ja pakalpojumu iegādājāties tiešsaistē, jums var būt atteikuma tiesības (saite uz Atteikuma tiesības).
Jums ir tiesības pieteikt prasību pakalpojuma sniedzējam 2 gadu laikā no pakalpojuma saņemšanas dienas. Ja pakalpojuma rezultātā tiek izgatavota vai uzlabota lieta, šo laiku skaita no dienas, kad pakalpojuma sniedzējs nodeva un jūs šo lietu pieņēmāt.
Prasība jāiesniedz 2 mēnešu laikā no dienas, kad jūs atklājāt lietas vai pakalpojuma neatbilstību. Jums ir jānodod lieta pakalpojuma sniedzējam, lai tas var novērtēt tās trūkumus un veikt nepieciešamās darbības pakalpojuma trūkumu novēršanai.
Pakalpojuma sniedzējam ir jāatrisina problēmas, lai nodrošinātu līguma izpildi. Tas jādara:
- neradot jums būtiskas neērtības.