Preces saņemšana

Lai nerastos pārpratumi un zaudējumi, ja prece tiek piegādāta izmantojot pasta vai kurjerpasta pakalpojumus, aicinām patērētājus ievērot noteiktos termiņus un saņemšanas laikus.

Ja pasūtītās sulas spiedes vietā pārdevējs Tev piegādā mikseri, tad pārdevējs nav izpildījis savas līgumsaistības. Norādot, ka līgumsaistības nav pienācīgi izpildītas, Tu vari preci nepieņemt, atkāpties no līguma un nemaksāt piegādātās preces cenu.

Šādas tiesības Tev ir arī tad, ja atšķirība starp pasūtīto un piegādāto preci ir neliela. Ja, piemēram, pasūtītā ledusskapja vietā Tev par to pašu cenu atsūta tās pašas markas ledusskapi, kuram ir kaut nedaudz mainīts dizains, tad arī šajā gadījumā Tu vari atsaukties uz to, ka pārdevējs nav izpildījis savas līgumsaistības. Piegādāto ledusskapi Tu varat nepieņemt un nemaksāt tā cenu vai pieprasīt atmaksāt jau samaksāto naudu.

Pārdevēja pienākums ir saprātīgā termiņā pēc līguma noslēgšanas, bet ne vēlāk kā preces piegādes brīdī, pastāvīgā informācijas nesējā (tādā veidā, kas dod Tev iespēju uzglabāt personīgi Tev adresētu informāciju, piemēram, e-pasta vēstulē) sniegt Tev apstiprinājumu par līguma noslēgšanu, kurā norādīta svarīga informācija par preci un līgumu, tai skaitā par atteikuma tiesībām. Interneta veikals var nosūtīt Tev šo informāciju arī pirms līguma noslēgšanas.

Atceries, ka atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita no dienas, kad Tu  (vai Tevis norādīta persona!) esi saņēmis, bet ja vienā pasūtījumā esi pasūtījis vairākas preces vai prece sastāv no vairākām daļām, kuras piegādā atsevišķi, – no dienas, kad Tu esi saņēmis pēdējo preci vai preces pēdējo partiju vai daļu. Savukārt distances līgumiem par regulāru preču piegādi – no dienas, kad Tu esi saņēmis pirmo preci.