Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) redzeslokā ir nonākušas patērētāju sūdzības par AS “Pasažieru vilciens” īstenoto praksi, kas paredz obligātu biļešu reģistrāciju AS “Pasažieru vilciens” zīmola Vivi (Vivi) vilcienos. Pēdējā laikā vairāki pasažieri pauduši neapmierinātību par uzliktajām soda naudām, jo biļeti bija tikai iegādājušies, bet nebija reģistrējuši vilcienos esošajos reģistratoros līdz biļešu kontroles iekāpšanai. Normatīvie akti nosaka, ka biļete tiek uzskatīta par derīgu…
Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) redzeslokā ir nonākušas patērētāju sūdzības par AS “Pasažieru vilciens” īstenoto praksi, kas paredz obligātu biļešu reģistrāciju AS “Pasažieru vilciens” zīmola Vivi (Vivi) vilcienos. Pēdējā laikā vairāki pasažieri pauduši neapmierinātību par uzliktajām soda naudām, jo biļeti bija tikai iegādājušies, bet nebija reģistrējuši vilcienos esošajos reģistratoros līdz biļešu kontroles iekāpšanai. Normatīvie akti nosaka, ka biļete tiek uzskatīta par derīgu tikai tad, ja tā ir reģistrēta. PTAC aicina: iekāpjot vilcienā, reģistrējiet biļeti elektrovilcienos – biļeti reģistrējiet pie biļešu reģistratora pietuviniet biļetes kvadrātkodu optiskajam sensoram, kas atrodas reģistratora sānos nekratiet un…