Jaunumi
attels

Ņemot vērā atcelto lidojumu skaitu saistībā arī korona vīrusa Covid-19 izplatību un ierobežojumiem visā pasaulē, Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (turpmāk – PTAC) turpina pieaugt saņemto konsultāciju un iesniegumu skaits par avio pakalpojumiem. Patērētāji vēršas PTAC ar jautājumiem kā rīkoties situācijās, ja atcelts reiss, cik ilgā laikā aviokompānijai jāatmaksā samaksātā nauda, kā rīkoties, ja reiss vēl nav atcelts. 

 

 

Atgādinām, ka ja Covid-19 izraisītās pandēmijas dēļ aviokompānija ir atcēlusi lidojumu, tā izsūta patērētājam informāciju par iespējamiem situācijas risinājumiem:

Mainīt lidojuma datumu;Saņemt atpakaļ samaksāto naudu;Saņemt vaučeri no aviokompānijas.

Aicinām patērētājus būt saprotošiem un ņemt vērā, ka pie aviokompānijām griežas ļoti liels skaits patērētāju līdz ar to pieprasījumu apstrādes laiks var ieilgt. 

 

 

attels

 

Papildu informācija:
Sanita Gertmane
Patērētāju tiesību aizsardzības centra
Patērētāju atbalsta, sabiedrības informēšanas un komunikāciju daļas vadītāja
Tālr.: 68806519, 22006628
E-pasts: Sanita.Gertmane@ptac.gov.lv

Publicēšanas datums: 24.04.2020.