Patērētāju strīdu risināšanas komisijas lēmumi

 

Komersanti, kuri labprātīgi nav izpildījuši Patērētāju Strīdu risināšanas komisijas lēmumus


LĒMUMA NR.LĒMUMA IZRAKSTSPIEŅEMŠANAS DATUMSLēmuma būtība
2018.gads 
Nr. 94-psrkSkatīt01.10.2018.Lidojums
Par patērētāju pienākumu iepazīties ar līguma noteikumiem. 
Nr. 93-psrkSkatīt01.10.2018Moduļu māja
Par tiesībām prasīt cenas samazinājumu
Nr. 92-psrkSkatīt25.09.2018Televizors
Par preces nolietojuma aprēķināšanu
Nr. 86-psrkSkatīt21.08.2018Krēsls
Par pārdevēja pienākumu veikt preces remontu saprātīgā termiņā nesagādājot būtiskas neērtības patērētājiem.
Nr. 85-psrkSkatīt15.08.2018.Tūrisma pakalpojums
Par tūroperatora, aģenta pienākumu sniegt informāciju par ceļojumam derīgajiem dokumentiem.
Nr. 84-psrkSkatīt15.08.2018.Tūrisma pakalpojums
Par tūroperatora, aģenta pienākumu sniegt pilnu informāciju par plānoto braucienu un visām papildizmaksām, kas varētu rasties.
Nr. 80-psrk Skatīt18.06.2018.Mobilais telefons
Par komersanta pienākumu novērtēt preces vizuālo izskatu un to, ka trieciena rezultātā var rasties dažādi mobilā telefona bojājumi.
Nr. 75–psrkSkatīt31.05.2018Kavēts lidojums
Par aviokompānijas pienākumu pierādīt ārkārtas apstākļus arī tad, ja ir kavējies kāds no savienotajiem reisiem.
Nr. 74–psrkSkatīt31.05.2018Kavēts lidojums
Par aviokompānijas pienākumu pierādīt ārkārtas apstākļus un kompensācijas izmaksāšanu zīdainim.
Nr. 73–psrkSkatīt31.05.2018Kavēts lidojums
Par tiesībām saņemt kompensāciju, ja ir bijusi ilgstoša kavēšanās
Nr. 72-psrkSkatīt28.05.2018.Ūdens attīrīšanas iekārta
Par pārdevēja pienākumu pierādīt, ka prece ir uzskatāma par tādu, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ.
Nr. 71-psrkSkatīt22.05.2018.Par sertificāta būvspeciālista pienākumu ievērot profesionālo rūpību.
Nr. 65–psrkSkatīt10.05.2018Apavi
Par tiesībām prasīt maiņu, nevis naudas atmaksu. 
Nr. 51–psrkSkatīt04.04.2018Kavēts lidojums
Par tiesībām saņemt kompensāciju kavēta lidojuma dēļ un prasīt atlīdzināt par zaudēto ceļojuma dienu.
Nr. 50–psrkSkatīt04.04.2018.Tūrisma pakalpojums
Par tiesībām prasīt atlīdzināt par zaudētu ceļojuma dienu, ja netiek sniegts kāds no līgumā paredzētajiem pakalpojumiem.
Nr. 49–psrkSkatīt04.04.2018Tūrisma pakalpojums
Par tiesībām prasīt atlīdzināt par zaudētu ceļojuma dienu, ja netiek sniegts kāds no līgumā paredzētajiem pakalpojumiem. 
Nr. 29-psrkSkatīt07.03.2018Tūrisma pakalpojums
Par tūroperatora pienākumu nodrošināt pakalpojuma atbilstību programmai.
Nr. 28-psrkSkatīt07.03.2018.Tūrisma pakalpojums
Par patērētāja tiesībām saņemt tādu pakalpojumu kā pasūtīts
Nr. 27-psrkSkatīt07.02.2018.

Tūrisma pakalpojums

Par patērētāja tiesībām saņemt tādu pakalpojumu kā pasūtīts.

Nr. 21-psrkSkatīt02.03.2018.

Durvju izgatavošana

Par patērētāja atbildību iepazīties un pārliecināties par pasūtītās preces parametru atbilstību savām prasībām.

Nr. 20-psrkSkatīt02.03.2018.Durvju izgatavošana
Par patērētāja pienākumu ļaut pārdevējiemn novērtēt preces atbilstību līguma noteikumiem
Nr. 18-psrkSkatīt27.02.2018Kavēts lidojums
Par tiesībām uz kompensāciju kavēta lidojuma gadījumā un iesnieguma iesniegšanas termiņu aviokompānijai.
2017.gads 
Nr. 54-psrkSkatīt02.11.2017.Brilles
Par patērētāja tiesībām sākotnēji prasīt maiņu vai remontu, nevis naudas atmaksu.
Nr. 42-psrkSkatīt07.09.2017.Putekļusūcējs
Par pierādījumu nepieciešamību.
Nr. 40-psrkSkatīt06.09.2017.Par pasūtītām, apmaksātām, bet nepiegādātām durvīm, durvju apmalēm.
Nr. 35-psrkSkatīt22.08.2017.Par neatbilstoši koptiem apaviem.
Nr. 33-psrkSkatīt21.08.2017.Tūrisma pakalpojums
Par ceļojuma laikā radīto morālo kaitējumu jāvēršas tiesā.
Nr. 32-psrkSkatīt08.08.2017.Ūdens attīrīšanas iekārta
Par atteikuma tiesībām un patērētāja pienākumu preci nosūtīt atpakaļ pārdevējam.
Nr. 31-psrkSkatīt08.08.2017.Ūdens attīrīšanas iekārta
Par atteikuma tiesību termiņu, ja nav sniegta informācija par atteikuma tiesībām un blakuslīguma izbeigšanos reizē ar pamatlīguma izbeigšanos.
Nr. 29-psrkSkatīt19.07.2017.Matracis
Par preces atbilstību līguma noteikumiem un iegādes mērķiem.
Nr. 28-psrkSkatīt04.07.2017.Apavi
Par pārdevēja pienākumu sniegt informāciju par preces īpašībām.
Nr. 27-psrkSkatīt04.07.2017.Apavi
Par tiesībām prasīt apavu maiņu, ja remontam nav jēgas.
Nr. 26-psrkSkatīt20.06.2017.Televizors
Par to, ka nav iespējams konstatēt, kurā brīdī rodas mehānisks bojājums.
Nr. 24-psrkSkatīt20.06.2017.Mobilais telefons
Par pārdevēja pienākumu atteikuma tiesību gadījumā atmaksāt pilnu preces vērtību un tiesībām prasīt zaudējumu atlīdzību.
Nr.16-psrkSkatīt10.04.2017.Tūrisma pakalpojumus
Par tūroperatora pienākumu atlīdzināt par nesniegtu pakalpojumu pilnā apmērā. 
Nr.14-psrkSkatīt10.04.2017.Kavēts lidojums/zaudēta ceļojuma diena
Par aviokompānijas pienākumu pierādīt ārkārtas apstākļus un tūroperatora pienākumu kompensēt zaudēto ceļojuma dienu. 
Nr.12-psrkSkatīt16.03.2017.

Apavi
Visa prece ir uzskatāma par līguma noteikumiem neatbilstoša, pat tad, ja ir konstatēts tikai viens defekts.

Nr.11-psrkSkatīt16.03.2017.Mētelis
Par to, ka par patērētāju ir uzskatāma arī persona, kas preci lieto, nevis tikai persona, kas to ir iegādājusies.
Nr.10-psrkSkatīt16.02.2017.Planšetdators
Par pārdevēja pienākumu nodrošināt patērētāja iesnieguma un preces pieņemšanu atbilstoši normatīvajiem aktiem. 
Nr.8-psrkSkatīt15.02.2017.Par pakalpojuma sniedzēja pienākumu atmaksāt pilnu par pakalpojumu samaksāto summu ceļojuma atcelšanas gadījumā.
Nr.5-psrkSkatīt02.02.2017.Vide reģistrators
Par pārdevēja pienākumu atteikuma tiesību gadījumā atmaksāt pilnu preces vērtību
Nr.3-psrkSkatīt24.01.2017.Par kompensācijas izmaksāšanu kavēta lidojuma gadījumā. 
Nr.1-psrkSkatīt23.01.2017Lietota automašīna
Par patērētāja pienākumu un tiesībām pārliecināties par pārdevēja sniegto informāciju.
2016.gads 
Nr.2-psrkSkatīt13.12.2016.Par pasūtījumiem, apmaksātiem, bet nepiegādātiem krēsliem.
Nr.1-psrkSkatīt12.12.2016.Mobilais telefons
Par pārdevēja pienākumu sniegt pamatotu atbildi uz patērētāja iesniegumu.